Over de helft! - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Annemiek Boed - WaarBenJij.nu Over de helft! - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Annemiek Boed - WaarBenJij.nu

Over de helft!

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

17 April 2018 | Bonaire, Bonaire

Het is alweer dik een maand geleden dat ik een blogje geschreven heb. Eerlijk gezegd ben ik het gewoon vergeten. Ik heb een redelijk vast ritme waardoor ik dit nog wel eens vergeet. Bij deze weer een nieuwe blog!

In de afgelopen maand heb ik alweer veel leuke dingen gedaan. Mijn vorige blog ging over voetbal. Ik heb ondertussen mijn 1e wedstrijd gehad (1-1, wel gescoord) en veel meer trainingen gehad. Mijn volgende wedstrijd, tegen dezelfde tegenstander, staat aankomende zaterdag ook alweer gepland. Op het eiland hier hebben ze maar twee dames teams, dus zij spelen af en toe een wedstrijd tegen elkaar. Heel anders dan ik gewend ben en ook jammer, want wedstrijden zijn natuurlijk het leukst!

Ook het lesgeven gaat hardstikke goed! Ik heb net een nieuw rooster gekregen waarin ik nu ook groep 4 en groep 6 ga lesgeven en waar groep 1 geen les meer van mij krijgt. Ik ben erg benieuwd! Het is wel gek om nu nog nieuwe klassen te krijgen, omdat ik er nog maar 7 weken ben om les te geven (jaja over de helft alweer). Dit mag de pret niet drukken want ook met deze klassen ga ik veel leuke spelletjes doen!

Ondertussen ben ik ook al een tijdje gestart met mijn afstudeerproject. Ik ga op mijn stageschool de koningsspelen organiseren, dit is voor zo'n 400 leerlingen. Ik heb een groepje leraren die mij hierbij helpen, en hier ben ik heel blij om! Alleen was dit niet gelukt. Nog 1,5 week te gaan!

De tijd hier gaat super snel, zoals ik al genoemd had ben ik over de helft en heb ik nog maar 7 weken te gaan waarin ik echt werkzaam ben hier. Eind mei zal ik stoppen met het lesgeven, omdat ik begin juni nog bezoek krijg. Ik vermaak me hier prima en de tijd kan ik makkelijk uitzitten.
Ik leer zo veel hier!

Ik hoop dat het niet weer een maand duurt voor de volgende blog, ik doe mijn best

  • 17 April 2018 - 18:17

    Margriet:

    Nog hele leuke weken daar! Geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemiek

Ik ben een derdejaars ALO student aan de Hanzehogeschool Groniningen. Voor mijn minor zit ik op dit moment in Bonaire, waar ik op een basisschool les zal gaan geven.

Actief sinds 18 Feb. 2018
Verslag gelezen: 1045
Totaal aantal bezoekers 6645

Voorgaande reizen:

14 Februari 2018 - 16 Juni 2018

Bonaire

Landen bezocht: