Blog 3 - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Annemiek Boed - WaarBenJij.nu Blog 3 - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Annemiek Boed - WaarBenJij.nu

Blog 3

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

07 Maart 2018 | Bonaire, Bonaire

Weer 1,5week voorbij!

Ik vermaak me prima hier! ik ben afgelopen week naar mn nieuwe kamer gegaan waar ik vanaf nu tot het eind verblijf. Het bevalt me hier goed.

Ik ben dit weekend met een groepje wezen windsurfen, wat ik niet meer had gedaan sinds de watersportweek in jaar 2. De wind was rustig dus ik kon weer rustig inkomen. Toen dat gelukt was mocht de wind van mij wel weer wat harder gaan. Dit was helaas niet het geval, dus ik hoop dat het later een keer met hardere wind ook lukt!

Ik ben hier nu drie weken en begin de verschillen met Nederland te merken. Het gaat hier allemaal heel rustig, veel rustiger dan in Nederland. Wanneer ik in de rij sta bij bijvoorbeeld de supermarkt, is degene voor je rustig in gesprek met de dame achter de kassa. Geen haast omdat er een hele rij achter haar staat. In Nederland had allang iemand er wat van gezegd.
Ik moest hier zelf ook aan wennen, de gedachte 'schiet eens op' kwam al snel in me op. Ik weet nu dat het hier nou eenmaal zo gaat, en dus stoor ik me er steeds minder aan.

Ook tijdens mijn lessen. Officeel heeft elke klas 1 uur les. Ze worden in een busje opgehaald en weer teruggebracht. Het is nog geen 5 minuten rijden. Wanneer de les eigenlijk om 8:00 begint, komt de klas dan (80%) net aanzetten. Sommige komen nog later. Hierdoor hebben alle klassen, minder dan 1 uur gym, per week. Voor hun heel normaal, voor mij heel weinig. Hierdoor leer ik wel goed mijn tijd te besteden!

Ik leer hier ontzettend veel en ik weet zeker dat dat zo blijft!

Ook nog leuk: ik heb vanavond mijn eerste voetbaltraining! Ik ben benieuwd.


  • 07 Maart 2018 - 20:23

    Allert:

    Oh heerlijk dat relaxte. ...dat zouden wel hier ook meer moeten hebben.
    Ben zeer benieuwd hoe je je eerste training daar hebt ervaren.
    Ik neem aan dat het wel een profclub betreft. ;-)

  • 08 Maart 2018 - 09:21

    Margriet:

    Fijn dat het je zo goed bevalt. Heerlijk dat onthaasten! Dikke knuf!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemiek

Ik ben een derdejaars ALO student aan de Hanzehogeschool Groniningen. Voor mijn minor zit ik op dit moment in Bonaire, waar ik op een basisschool les zal gaan geven.

Actief sinds 18 Feb. 2018
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 6653

Voorgaande reizen:

14 Februari 2018 - 16 Juni 2018

Bonaire

Landen bezocht: